måndag 4 mars 2013

Hänt i vecka 9

Roksana har varit hos Agnes  och vi har gjort en Svarta Madam video. Vi har också varit i en pizza affär med Tova, Agnes och mig. Vi har också målat naglarna. Sen kollade vi på YouTube hur man kan göra nagellack. Sen gjorde vi en nagellack. Först tog vi en skål sen hällde vi massa nagellack och sen gjorde vi mönster med en pinne sen doppade vi naglarna i denna skålen så att vi hade målade naglarna i mönster. Saga har kollat på teve på Blixten  McQueen på 3D. Jag har bråkat med min lille bror. Jag har tittat på en hamsterfilm. Jag har varit på en rid skola och kramat en häst. Jag har också spelat dator.  I skolan har vi  alla gjort kort förra veckan till Kevin för att han slutade skolan på fredagen.
Roksana och Saga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar